Безперервна самоосвіта - шлях до успіху
Навчаємося впродовж усього життя
Вчимося швидше наших студентів

Назва проекту:Самостійна навчальна діяльність студентів як основа організації їх цілеспрямованої діяльності та формування комунікативних навичок

Автори проекту: Сагер Л.Ю., Сигида Л.О.

ФЕМ, кафедра маркетингу та управління інноваційною діяльністю

Суть педагогічної інновації проекту:

Сутність педагогічної інновації полягає у застосуванні активних методів навчання при проведенні практичних і лекційних занять, що дозволяє безпосередньо задіяти студентів у навчальний процес та стимулювати їх розумову діяльність, що, у свою чергу, забезпечить більш високий рівень засвоєння матеріалу та створить надійне підґрунтя для його практичної реалізації.

Зокрема, при проведенні лекційних занять автори педагогічної інновації використовують не тільки інтерактивні лекції, лекції у вигляді впровадження коротких запитально-відповідних співбесід, лекції-дискусії, а також лекції-візуалізації, лекції із заздалегідь запланованими помилками, лекції-подорожі. Це дозволяє надати навчальній діяльності практичного спрямування вже в період навчання студентів у ВНЗ та сформувати у них відповідальне ставлення до вивчення дисциплін, що є основою для їхньої подальшої професійної діяльності. Також з метою більш детального опрацювання матеріалу студентами проводяться лекційні заняття, на яких вони виступають у ролі викладача.

При проведенні практичних занять викладачі використовують імітаційно-моделюючі ігри, ділові ігри, що передбачають імітацію фахової діяльності; дебати для формулювання та підтримки у студентів особистої точки зору, розвитку ораторських та комунікаційних здібностей; практично-орієнтовані кейси, що дозволяють на прикладі конкретних ситуацій шукати можливі шляхи вирішення проблем; робота у малих групах – у результаті спільної роботи відбувається узгодження корпоративних і особистих цілей, виробляється орієнтований на результат підхід до вирішення управлінських проблем, відбувається згуртування учасників у команді, формуються навички командної роботи.

10 травня 2024
Підготовка вихідних даних для аналізу; побудова моделей даних із різних неструктурованих джерел (таблиць, сайтів та баз даних), візуалізація результатів аналізу за допомогою інструменту Power BI – це, та багато іншого було розглянуто у рамках програми підвищення кваліфікації «Power BI: аналіз та візуалізація даних», навчання за якою проходило у період з 07 травня 2024 року по 10 травня 2024 року.
07 травня 2024
Завершилося навчання за програмою підвищення кваліфікації «Віртуальна академічна мобільність з використанням технології Collaborative Online International Learning (COIL): від ідеї до реалізації» для працівників СумДУ.
01 травня 2024
Цикл вебінарів щодо профілактики травматизму серед учасників освітнього процесу На виконання листа Міністерства освіти і науки України від 08.04.2024 р. за № 1/6067-24 та з метою профілактики травматизму серед учасників освітнього процесу та працівників освітніх установ Сумський державний університет провів цикл вебінарів, у яких взяли участь педагогічні, науково-педагогічні та інші працівники закладів середньої фахової передвищої освіти, дитячо-юнацьких спортивних шкіл м. Сум та Сумської області.
27 лютого 2024
З 21 по 27 лютого на базі центру розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету проходило навчання за програмою «Методи активізації навчального процесу: сучасні тренди».
26 лютого 2024
З 19 по 23 лютого 2024 року тривала програма підвищення кваліфікації «STEM освіта online: 3D моделювання та 3D друк», на якій навчались працівники Сумського державного університету та інших закладів освіти.
23 лютого 2024
Сьогодні, 23 лютого, у центрі розвитку кадрового потенціалу СумДУ завершили навчання слухачі програми «Українська мова: помічник кожному на щодень»

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua