Тематичний план вебінару:

  1. Визначення понять, переваги й недоліки найбільш популярних соціальних мереж. 
  2. Особливості  роботи соціальних мереж в умовах карантину.
  3. Портрет цільової аудиторії –як створити і для чого.
  4. Контент і його види.
  5. Мета комунікації через соціальні мережі.
  6. Як знайти тему й формат, що зацікавлять аудиторію в час перенасичення інформацією.
  7. Алгоритми та «фішки»соціальних мереж.

Лектор: Осюхіна Марина Олександрівна – начальник Центру медіакомунікацій та рекламної діяльності

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua