Назва проєкту: Зимова та Літня школи юного хіміка 2019

Автори проєкту: Большаніна Світлана Борисівна, Диченко Тетяна Василівна, Пономарьова Людмила Миколаївна, Яновська Ганна Олександрівна, Ліцман Юлія Володимирівна, Воробйова Інеса Геннадіївна  – ТеСЕТ, кафедра теоретичної та прикладної хімії

Сутність конкурсного проєкту:

Сучасні тенденції розвитку суспільства вимагають від випускників шкіл раннього  професійного самовизначення. Тому актуальним є питання: як допомогти учневі у виборі сфери діяльності, а в ній професії, яка б відповідала його здібностям і можливостям, сприяла розвитку професійних нахилів й інтересів?

Наш проект – «Зимова і літня школа юного хіміка» надав можливість школярам поринути у світ професій, які пов’язані з хімією на доступному для їх сприйняття рівні.

Для реалізації проекту ми застосовували сучасні педагогічні технології: особистісно- орієнтованого, проблемного, розвивального, інтерактивного навчання; ігрові технології навчання. Зазначений проект складався з таких етапів, як:

1. Інформаційно-підготовчий, під час якого відбувається інформування майбутніх учнів школи юного хіміка з метою, завданнями та часом її проведення, тематикою та розкладом занять. На цьому етапі відбувалося таке: створення відеоролику про спеціальність 102 Хімія, презентація запропонованих занять; виступи представників кафедри з анонсами в засобах масової інформації; поширення інформації в соцмережах, на сайтах кафедри, факультету й університету. Також проводилася реєстрація учасників в Google forms, де вони мали можливість обрати заняття за власним бажанням до двох пар на день протягом трьох днів. Таким чином, забезпечувався індивідуальний підхід до учня, і кожен з них отримував власний розклад. Це дало змогу попередньо ознайомитися з майбутніми учнями, їх вподобаннями і врахувати отриману інформацію при проведенні занять.

2. Навчальний, під час якого відбувалося проведення занять в спеціалізованих хімічних лабораторіях викладачами кафедри ТПХ. Зміст завдань, розроблених викладачами кафедри, включав як теоретичну складову (лекції з важливих/складних для сприйняття тем хімії, алгоритми та приклади розв’язання задач, завдань ЗНО останніх років), так і експериментальну (розпізнавання органічних сполук, виконання хімічних експериментів на розпізнавання речовин, дослідження їх властивостей та добування на заняттях: «Харчова хімія», «Хімія і краса», «Хімія та електрика», «Сучасні полімерні матеріали», «Якісні реакції органічних сполук. Розпізнавання органічних сполук» тощо).

Для наймолодших школярів 1 – 4 класів були проведені цікаві хімічні експерименти, у яких вони брали безпосередню активну участь.

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua