Назва проєкту: Використання інноваційного методу “моделювання ситуацій” (англ. Simulation) під час викдадання предметів “Іноземна мова за професійним спрямуванням”, «Ділова іноземна мова»

Автори проєкту Козловська Ганна Борисівна, Отрощенко Лариса Степанівна – ННІБТ «УАБС» СумДУ, кафедра іноземних мов ННІБТ «УАБС»

Сутність конкурсного проєкту:

У процесі викладання предметів “Іноземна мова за професійним спрямуванням” та «Ділова іноземна мова» доц. Козловською Г.Б. й доц. Отрощенко Л.С. використовується інноваційний метод “моделювання ситуацій” (англ. simulation), під час застосування якого студенти моделюють конкретну ситуацію в бізнесі, визначаючи її наслідки. Головною перевагою методу є те, що студенти вчаться реагувати на реальну ситуацію в бізнесі, не стикаючись із загрозами реальної ситуації. Метод розвиває здібність майбутніх фахівців генерувати, структурувати та класифікувати ідеї, збирати та аналізувати інформацію, готувати альтернативні рішення, ефективно взаємодіяти із партнерами, вирішувати проблеми. Тобто можна зробити висновок, що представлений інноваційний метод навчання є чинником розвитку фахової, соціальної, методичної, медійної, інтеркультурологічної, особистісної структурних компонентів професійної компетентності майбутніх фахівців. Чинниками необхідності й доцільності його використання у навчальному процесі є:

  • зосередження на вивченні змісту проблеми. Центром уваги моделювання ситуації є життєві питання і теми, що викликають професійний інтерес у студентів;
  • орієнтація передусім на студента, хоча й викладач відіграє важливу роль, пропонуючи свою підтримку та рекомендації протягом усього процесу;
  • співпраця, а не на конкуренція. Студенти можуть працювати самостійно, у парах, у невеличких групах або ж усією групою, щоб завершити моделювання професійної ситуації, обмінюючись ресурсними матеріалами, ідеями та досвідом упродовж виконання;
  • отримання вмінь і навичок обробки інформації з різних джерел, віддзеркалюючи життєві практичні завдання, з якими студенти зіткнуться у майбутньому професійному середовищі;
  • кінцевий продукт (наприклад, усна, відео- або стендова презентації, дисплей матеріалів, доповідь або вистава), яким можна поділитися з іншими, що надає змодельованій професійній ситуації реального значення;
  • мотивація, що стимулює, уповноважує та захоплює. Моделювання професійної ситуації, як правило, зміцнює впевненість студентів, самоповагу та самостійність, а також сприяє удосконаленню мовленнєвих умінь студентів, поглибленню знань з предмета і розвитку пізнавальних здібностей.

 

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua