Назва проекту: Кастомізоване практичне заняття для студентів-маркетологів: робота в команді зі створенням інноваційної туристичної пропозиції

Автор проекту: Летуновська Наталія Євгеніна - Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького, кафедра маркетингу

Сутність конкурсного проекту:

Конкурсним проектом пропонується впровадження такого активного методу навчання студентів кількох груп як кастомізоване практичне заняття у рамках вивчення кількох дисциплін. Таке практичне заняття відрізняється тим, що під час його проведення об’єднуються робочі групи студентів двох курсів – четвертого та третього, які вивчають дисципліни, зв’язані з тематикою такого практичного заняття, наприклад, «Створення інноваційних проектів» (четвертий курс) та «Маркетинг в туризмі» (третій курс).

Викладачем пропонується до виконання практично-спрямоване завдання, що полягає в розробленні унікальної туристичної пропозиції, ідеї для якої учасники заняття пропонують з власного досвіду (що їх надихає під час подорожей) сучасними методами генерації ідей. Так як цільовою аудиторією майбутньої туристичної пропозиції визначено молодь 18-25 років, то учасники практичного заняття якнайкраще можуть визначити всі необхідні складові такої пропозиції, саме у них може народитися багато інсайтів (необхідна айдентика туру, способи просування). Для успішного виконання завдання учасникам доцільно поділитися на групи, до членів якої увійдуть у рівній кількості представники від різних курсів.

 Спочатку методом брейнрайтингу кожен з учасників записує свої ідеї наповнення туристичної пропозиції у межах обраного напрямку, який погоджений з викладачем (модератором практичного заняття), також узгоджується тематика туру, напрямок поїздки, кількість днів перебування в подорожі тощо. Далі методом відбору ідей «шість капелюхів» учасниками самостійно обирається найбільш вдала ідея, з якою потім працює кожна з проектних груп. Завданням кожної команди далі виступає розроблення короткого паспорту майбутньої туристичної подорожі з переліком ключових об’єктів на шляху подорожування туристів, а також плану маркетингових заходів як неодмінної складової спеціалізації.

Презентація проекту розробляється в хмарному середовищі «Prezi.com», що буде особливо корисним, коли викладач може проконтролювати роботу над проектом, дати свої поради щодо ключових моментів майбутньої репрезентації туристичної пропозиції (не виключається можливість ко-воркінгу, коли студенти працюють над проектами поза межами аудиторних занять). Робота над інноваційним туристичним проектом має чітку послідовність: від генерації ідей до висвітлення результатів дослідження кожною робочою групою (це реалізувати також можуть допомогти сучасні хмарні технології, наприклад, ресурси планування завдань – Todoist, Any-DO).

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua