Категорія слухачів: педагогічні та науково-педагогічні працівники СумДУ.
Тематичний план:
1. Базові основи копірайтингу: коли треба починати використовувати?
1.1 Копірайтинг – сутність, основні завдання та принципи роботи.
1.2 Цільові напрямки роботи копірайтера та його відмінності від рерайту та постингу.
1.3 На чому побудована робота копірайтера. Фінансові аспекти - робити самому чи замовляти у когось.
2. Підготовчі роботи – перший крок до стабільного потоку підписників.
2.1 Шукаємо потенційних споживачів для свого контенту.
2.2 Вибір каналів просування освітянських послуг: яку інформацію і де треба розміщувати.
2.3 Листування через e-mail: структура та його періодичність.
2.4 Як потрапляють в топ Google, Facebook, Instagram.
3. Попрацюємо? Поетапна робота по створенню періодичного контенту.
3.1 На якому етапі потрібен контент-план, і як з нього отримати на максимум. Розбираємо на прикладі.
3.2 Написання тексту – на що звертаємо увагу.
3.3 Конструювання заголовку, або як назва може збільшити кількість переглядів.
3.4 Візуальне оформлення текстового контенту.
4. Помилки треба виправити.
4.1 Використання лінгвістичних конструкцій, які допомагають збільшувати продажі.
4.2 Вичитування готової роботи: граматичні та синтаксичні підводні камені.
4.3 Унікальність, тошнотність, заспамленість та вода тексту. Топ-5 основних помилок, які просто ненавидять читачі.
Загальний обсяг: 1 кредит ЄКТС.