Тематичний план:

  1. Роль інформаційно-рекламної складової у профорієнтаційній діяльності.
  2. Візуальна ідентичність навчального закладу.
  3. Створення візуального контенту у соціальних мережах.
  4. Використання безкоштовної онлайн платформи Canva для створення профорієнтаційного графічного контенту.
  5. Змістове наповнення профорієнтаційних рекламних засобів.
  6. Ньюсмейкінг як мистецтво створення новин.
  7. Сценарій інформаційно-рекламного відео як фундамент відеопродакшену.
  8. Створення профорієнтаційного контенту.
  9. Презентації: кращі практики MS Power Point та його потенціал.
  10. Розміщення профорієнтаційного контенту у веб-середовищі та мережі Інтернет.

Загальний обсяг: 2 кредити ЄКТС

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua