Тематичний план:

  1. Персоналізація обслуговування користувачів: інструменти та технології 

1.1. Стратегічний менеджмент бібліотекою.

1.2. Формування ціннісної пропозиції для користувачів.

  1. Бібліотека в цифровому середовищі. 

2.1. Інформаційні технології в бібліотечній діяльності: сайт, е-каталог, репозитарій, дайджести Mailchimp, календар подій.

2.2. Командна робота офлайн та онлайн (Google Meet, Microsoft Teams, Trello).

  1. Відкриті освітні ресурси: можливості для бібліотек. Інтелектуальна власність та ліцензії авторського права. Робота з антиплагіатними системами. 

3.1. План S. Види та переваги відкритого доступу.

3.2. Інституційні репозитарії: інструменти впровадження та роль бібліотек. 

3.3. Доступ до міжнародних передплачених баз та тестових ресурсів.

3.4. Консультативна допомога бібліотекарів: підбір журналу для публікації, академічне письмо, робота з даними, поширення результатів досліджень, авторські профілі. 

3.5. Інтелектуальна власність. Ліцензії авторського права.

3.6. Робота з антиплагіатними системами: що треба знати.

  1. Інформаційна та цифрова грамотність.

4.1. Інформаційна культура: основні поняття та складові. 

4.2. Інформаційна та цифрова грамотність: новий функціонал бібліотеки.

4.3. Академічне письмо та доброчесність як складова культури дослідника: роль бібліотек.

4.4. Методи та інструменти формування інформаційних компетенцій у користувачів.

  1. Бібліографічна діяльність бібліотеки: можливості роботи з референс менеджерами та генераторами посилань.

5.1. Сервіси для автоматизованого оформлення бібліографічних посилань (робота з онлайн-генераторами посилань – vak.in.ua, ONAFT4Ref, Citethisforme).

5.2. Основні принципи роботи з бібліографічними менеджерами (переваги та недоліки Mendeley та EndNote).

5.3. Створення та організація власної бібліотеки Mendeley.

5.4. Mendeley як менеджер формування посилань та списку використаних джерел у наукових роботах (інтеграція з текстовим редактором

  1. Організація культурно-масової роботи бібліотеки.

6.1. Проєкти бібліотеки: Зелена бібліотека, Зустріч з цікавими людьми, Промоція читання, Цифрова освіта: партнер програми Дія.

6.2. Виставкова діяльність: у приміщеннях бібліотеки та віртуально.

6.3. Екскурсійна та музейна діяльність.

6.4. Культурно-масова робота зі студентами: квести, ігри, еко-заходи.

6.5. Інтерактивні інструменти роботи з аудиторією. 

  1. Проєктний менеджмент в бібліотеці: від ідеї до втілення.

7.1. Пошук грантових можливостей.

7.2. Укладання проєктної заявки.

7.3.Управління проєктом, організація командної роботи.

  1. Бібліотека у соціальних мережах: робота з контентом та аналітика.

8.1. Роль соціальних мереж у бібліотечному просторі.

8.2. Найпопулярніші соціальні мережі.

8.3. Як знайти свою цільову аудиторію?

8.4. Як створювати якісний контент? З чого почати?

8.5. Брендбук СумДУ і навіщо він потрібен.

8.6.  Універсальний графічний онлайн-редактор Canva.

8.7. Аналітика створеного контенту.

 Загальний обсяг: 2 кредити ЄКТС.

Реєстрація за посиланням.

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua