7 квітня відбувся вебінар «Потенціал соціальних мереж для роботи з аудиторією під час карантину», лектором якого виступила Марина Осюхіна – начальник Центру медіакомунікацій та рекламної діяльності СумДУ.
У заході взяли участь більше 60 слухачів, які дізналися про особливості найбільш популярних соціальних мереж та месенджерів, про особливості їх роботи, алгоритми та способи взаємодії з аудиторією.
Марина Осюхіна зробила акцент на розгляді кейсу - як сторінкам СумДУ у соціальних мережах вдалося під час карантину збільшити охоплення читачів більше, ніж у два рази, які були вжиті заходи, використані формати і як цей приклад можуть використати всі структурні підрозділи університету.




Наприкінці вебінару всі охочі виконали вправу, а лектор дала по ній зворотній зв'язок та відповіла на питання.
Презентація з семінару про соціальні мережі: https://drive.google.com/file/ d/1g00yrMP_ UUNqHovsxqRuTZyUTMVrA-DE/view? usp=sharing