Промоція освітніх послуг, або навіщо викладачу копірайтинг

ПРО ПРОГРАМУ

Категорія слухачів: педагогічні та науково-педагогічних працівники інших закладів освіти.

Програма спрямована на формування знань та навичок щодо просування освітніх послуг шляхом створення якісного контенту для web-сторінок, месенджерів та соціальних мереж.

Програма допоможе вам:

  • зрозуміти базові завдання та принципи копірайтингу для просування освітянських послуг
  • оволодіти сучасними технологіями щодо підготовки та розміщення текстового контенту на web-сторінках кафедр, інститутів чи інших структурних підрозділів
  • опанувати сучасні доробки формування візуального та текстового контенту для промоції освітянських послуг через найпопулярніші месенджери
  • удосконалити набуті знання по створенню, запуску та коригуванню контент-плану в межах просування освітянських послуг

<

        1. Базові основи копірайтингу: коли треба починати використовувати?

         1.1 Копірайтинг – сутність, основні завдання та принципи роботи.

         1.2 Цільові напрямки роботи копірайтера та його відмінності від рерайту та постингу.

         1.3 На чому побудована робота копірайтера. Фінансові аспекти робити: самому чи замовляти у когось.

  1. Підготовчі роботи – перший крок до стабільного потоку підписників.

         2.1 Шукаємо потенційних споживачів для свого контенту.

         2.2 Вибір каналів просування освітянських послуг: яку інформацію і де треба розміщувати.

         2.3 Листування через e-mail: структура та його періодичність.

         2.4 Як потрапляють в топ Google, Facebook, Instagram.

  1. Попрацюємо? Поетапна робота по створенню періодичного контенту.

        3.1 На якому етапі потрібен контент-план, і як з нього отримати максимум. Розбираємо на прикладі.

        3.2 Написання тексту – на що звертаємо увагу.

        3.3 Конструювання заголовку, або як назва може збільшити кількість переглядів.

        3.4 Візуальне оформлення текстового контенту.

  1. Помилки треба виправити.

       4.1 Використання лінгвістичних конструкцій, які допомагають збільшувати продажі.

       4.2 Вичитування готової роботи: граматичні та синтаксичні підводні камені.

       4.3 «Унікальність», «тошнотність», «заспамленість» та «вода» тексту. Топ-5 основних помилок, які просто ненавидять читачі

 

Ознайомитися з профілем програми можна за посиланням

 

ОБСЯГ ПРОГРАМИ

2 кредити ЄКТС (60 годин)

 

ФОРМА НАВЧАННЯ

Дистанційна (платформа Google Meet)

 

ДОКУМЕНТ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Свідоцтво встановленого зразка у відповідності до Постанови КМУ № 800 від 21.08.2019 р.

Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на сайті Центру розвитку кадрового потенціалу СумДУ, ознайомитися з якими можна за посиланням

  

 ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧА ПРОГРАМИ

 

 

Марія МІНЧЕНКО, кандидат економічних наук, координатор Маркетингового центу СумДУ, аналітик в сфері маркетингу, контент-маркетолог більше 5 років, керівник проекту «Маркетинг: професія майбутнього», організатор проектів «Студентська аналітика: маркетинг для роботодавців», «Як почати заробляти на маркетингу вже сьогодні», «Копірайтинг сьогодні: вчимося бути конкурентними»

Інформація про подію

Дата початку 21.03.2022
Дата закінчення 28.02.2022
Обмеження за кількістю учасників Необмежено
Дата завершення реєстрації 17.03.2022
Індивідуальна вартість 1,200.00 грн.

Реєстрацію завершено

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua