Від абітурієнта до студента: маркетинг освітньої програми
ПРО ПРОГРАМУ
Категорія слухачів: педагогічні та науково-педагогічні працівники інших закладів освіти.
Програма спрямована на професійний розвиток педагогічних та науково-педагогічних працівників в частині використання маркетингового інструментарію промоції освітньої програми у цифровому середовищі.
Програма допоможе вам:
- зрозуміти базові завдання та принципи формування цільової аудиторії, «тригерного спілкування» для просування освітньої програми
- оволодіти сучасними технологіями щодо підготовки та розміщення інформаційного контенту на web-сторінках кафедр, інститутів чи інших структурних підрозділів ЗВО
- створити інформаційний контент, який допоможе популяризувати освітню програму в соціальних мережах
- використовувати сучасні доробки (SEO, e-mail розсилка, блог освітньої програми) для промоції освітньої програми через найпопулярніші месенджери
1. Пошук цільової аудиторії освітньої програми.
1.1 Обираємо потенційних споживачів для своєї освітньої програми. Виклик 2021 року або чому недоречно використовувати методику «портрет абітурієнта».
1.2 Вибір каналів просування освітянських послуг.
1.3 Перевірка на собі філософії «тригерності спілкування» з цільовою аудиторією.
- Використання власного сайту у вступній кампанії.
2.1 Обираємо з поміж двох варіантів: клієнтоорієнтований чи продуктоорієнтований сайт. Як всім догодити?
2.2.Визначення місця на сайті для розміщення інформації про Вступ_2021.
2.3 Обов’язковість контенту на сайті, який цікавий цільовій аудиторії.
- Стратегія роботи з динамічним контентом, як необхідність сьогодення.
3.1 Необхідність контент-плану. Сутнісне та маркетингове наповнення документу. Хто і коли повинен його реалізовувати
3.2 Роль копірайтингу при промоції освітньої програми. Написання тексту – на що звертаємо увагу.
3.3 Конструювання заголовку, або як назва може збільшити кількість переглядів. Візуальне оформлення текстового контенту.
3.4 Новинна стрічка: цільове призначення та доречність розміщення на різних платформах.
3.5 Блог, як інструмент популяризації освітньої програми. Різновиди блогів та доречність їх ведення на різних платформах
3.6 Промоція офлайн заходів вступної кампанії у цифровому середовищі.
4. Case study промоції освітньої програми.
4.1 Елементи SEO, або як почати потрапляти своїй освітній програмі в рейтинги пошукової системи Google.
4.2 E-mail розсилка, або як отримати вигоду для освітньої програми.
4.3 Використання лінгвістичних конструкцій, які допомагають збільшувати зацікавленість освітньою програмою
Ознайомитися з профілем програми можна за посиланням
ОБСЯГ ПРОГРАМИ
1 кредит ЄКТС (30 годин)
ФОРМА НАВЧАННЯ
Дистанційна (платформа Zoom)
ДОКУМЕНТ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Свідоцтво встановленого зразка у відповідності до Постанови КМУ № 800 від 21.08.2019 р.
Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на сайті Центру розвитку кадрового потенціалу СумДУ, ознайомитися з якими можна за посиланням
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧА ПРОГРАМИ
Марія МІНЧЕНКО, кандидат економічних наук, координатор Маркетингового центу СумДУ, аналітик в сфері маркетингу, контент-маркетолог більше 5 років, керівник проекту «Маркетинг: професія майбутнього», організатор проектів «Студентська аналітика: маркетинг для роботодавців», «Як почати заробляти на маркетингу вже сьогодні», «Копірайтинг сьогодні: вчимося бути конкурентними» |
Інформація про подію
Дата початку | 06.07.2022 |
Дата закінчення | 30.06.2022 |
Обмеження за кількістю учасників | Необмежено |
Дата завершення реєстрації | 13.06.2022 |
Індивідуальна вартість | 800.00 грн. |
-
груд.16
-
січ.20
-
лют.10