Промоція освітніх послуг, або навіщо викладачу копірайтинг
ПРО ПРОГРАМУ
Категорія слухачів: педагогічні та науково-педагогічних працівники інших закладів освіти.
Програма спрямована на формування знань та навичок щодо просування освітніх послуг шляхом створення якісного контенту для web-сторінок, месенджерів та соціальних мереж.
Програма допоможе вам:
- зрозуміти базові завдання та принципи копірайтингу для просування освітянських послуг
- оволодіти сучасними технологіями щодо підготовки та розміщення текстового контенту на web-сторінках кафедр, інститутів чи інших структурних підрозділів
- опанувати сучасні доробки формування візуального та текстового контенту для промоції освітянських послуг через найпопулярніші месенджери
- удосконалити набуті знання по створенню, запуску та коригуванню контент-плану в межах просування освітянських послуг
<
1. Базові основи копірайтингу: коли треба починати використовувати?
1.1 Копірайтинг – сутність, основні завдання та принципи роботи.
1.2 Цільові напрямки роботи копірайтера та його відмінності від рерайту та постингу.
1.3 На чому побудована робота копірайтера. Фінансові аспекти робити: самому чи замовляти у когось.
- Підготовчі роботи – перший крок до стабільного потоку підписників.
2.1 Шукаємо потенційних споживачів для свого контенту.
2.2 Вибір каналів просування освітянських послуг: яку інформацію і де треба розміщувати.
2.3 Листування через e-mail: структура та його періодичність.
2.4 Як потрапляють в топ Google, Facebook, Instagram.
- Попрацюємо? Поетапна робота по створенню періодичного контенту.
3.1 На якому етапі потрібен контент-план, і як з нього отримати максимум. Розбираємо на прикладі.
3.2 Написання тексту – на що звертаємо увагу.
3.3 Конструювання заголовку, або як назва може збільшити кількість переглядів.
3.4 Візуальне оформлення текстового контенту.
- Помилки треба виправити.
4.1 Використання лінгвістичних конструкцій, які допомагають збільшувати продажі.
4.2 Вичитування готової роботи: граматичні та синтаксичні підводні камені.
4.3 «Унікальність», «тошнотність», «заспамленість» та «вода» тексту. Топ-5 основних помилок, які просто ненавидять читачі
Ознайомитися з профілем програми можна за посиланням
ОБСЯГ ПРОГРАМИ
2 кредити ЄКТС (60 годин)
ФОРМА НАВЧАННЯ
Дистанційна (платформа Zoom)
ДОКУМЕНТ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Свідоцтво встановленого зразка у відповідності до Постанови КМУ № 800 від 21.08.2019 р.
Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на сайті Центру розвитку кадрового потенціалу СумДУ, ознайомитися з якими можна за посиланням
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧА ПРОГРАМИ
Марія МІНЧЕНКО, кандидат економічних наук, координатор Маркетингового центу СумДУ, аналітик в сфері маркетингу, контент-маркетолог більше 5 років, керівник проекту «Маркетинг: професія майбутнього», організатор проектів «Студентська аналітика: маркетинг для роботодавців», «Як почати заробляти на маркетингу вже сьогодні», «Копірайтинг сьогодні: вчимося бути конкурентними» |
Інформація про подію
Дата початку | 21.03.2022 |
Дата закінчення | 28.02.2022 |
Обмеження за кількістю учасників | Необмежено |
Дата завершення реєстрації | 17.03.2022 |
Індивідуальна вартість | 1,200.00 грн. |
-
груд.16
-
січ.20
-
лют.10