Акредитація освітньої програми: кращі практики та проблемні питання

ПРО ПРОГРАМУ

Категорія слухачів:  педагогічні та науково-педагогічні працівники СумДУ

Програма спрямована на удосконалення якості освітнього процесу з урахуванням вимог зовнішнього оцінювання якості вищої освіти

Долучившись до навчання ви дізнаєтеся як:

  • розуміти принципи формування та розробки освітніх програм, робочих програм навчальної дисципліни та силабусів;
  • знати роль та місце внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів у формуванні якості освітнього середовища;
  • формувати Відомості самооцінювання освітньої програми та доказову базу відповідно до Критеріїв оцінювання якості освітньої діяльності;
  • розуміти процедуру акредитаційної експертизи.

 

  1. Методологія побудови освітньої програми у сучасній парадигмі вищої освіти

       1.1 Національна рамка кваліфікацій – Стандарт вищої освіти – освітня програма – робоча програма навчальної дисципліни: логіка взаємозв’язків.

       1.2 Порядок оновлення та модернізації освітніх програм.

       1.3 Загальні вимоги до структури, змісту та оформлення робочої програми навчальної дисципліни. Критерії відповідності силабусів та робочих програм навчальних дисциплін вимогам акредитації.

  1. Інституційне забезпечення побудови та реалізації ОП

       2.1 Академічний персонал як ключова складова системи забезпечення якості ОП. Роль та вимоги до РПГ та гаранта. Роль кафедр, факультетів/інститутів, інших структур СумДУ у побудові та реалізації ОП.

       2.2 Роль здобувачів у побудові та реалізації ОП.

       2.3 Залучення зовнішніх стейкхолдерів (роботодавців, фахівців-практиків, випускників) до удосконалення освітнього процесу та підвищення якості підготовки здобувачів. Роль Експертної ради роботодавців.

  1. Академічна доброчесність, освітнє середовище та транспарентність освітньої діяльності

       3.1 Забезпечення прозорості та публічності освітньої діяльності за освітньою програмою.

       3.2 Неформальна освіта: нормативна база та кращі практики застосування в університеті.

       3.3 Оцінювання результатів навчання та їх оскарження.

        3.4 Дотримання академічної доброчесності в освітньому процесі, у т.ч. професійній діяльності наукових керівників та аспірантів.

       3.5 Інформаційно-ресурсне забезпечення освітніх програм. Роль кафедр, факультетів/інститутів, бібліотеки.

  1. Нормативний контекст процедури акредитації в Україні. Організація акредитаційного процесу в СумДУ.

       4.1 Організація процедури проходження акредитаційної експертизи. 

       4.2 Орієнтовний таймлайн проходження акредитаційної експертизи.

      4.3 Планування та організація експертизи у закладах вищої освіти.

      4.4 Змістовне наповнення Відомостей про самооцінювання освітньої програми щодо опису Критеріїв оцінювання якості освітньої програми, взаємозв'язок та взаємне узгодження цих критеріїв.

      4.5 Характеристика та вимоги до документаційного забезпечення підтвердження критеріїв акредитації.

      4.6 Кращі практики та проблемні питання при підготовці Відомостей про самооцінювання освітньої програми.

 

Ознайомитись з профілем програми ви можете за посиланням.

ОБСЯГ ПРОГРАМИ

3 кредити ЄКТС (90 годин)

 

ФОРМА НАВЧАННЯ

Дистанційна (платформа Google Meet)

 

ДОКУМЕНТ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Свідоцтво встановленого зразка у відповідності до Постанови КМУ № 800 від 21.08.2019 р.

Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на сайті Центру розвитку кадрового потенціалу СумДУ, ознайомитися з якими можна за посиланням

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧІВ ПРОГРАМИ

 

Ольга ЛЮТА, к.е.н., доцент кафедри фінансових технологій і підприємництва, начальник Центру забезпечення якості вищої освіти СумДУ;

Олена КРУХМАЛЬ, к.е.н., доцент кафедри фінансових технологій і підприємництва, заступник начальника навчально-методичного відділу СумДУ;

Тетяна СЕМЕНЕНКО,  к.е.н., доцент кафедри міжнародних економічних відносин, заступник з інформатизації та медіа роботи;

Альона ЄВДОКИМОВА, к.т.н., доцент кафедри управління імені Олега Балацького, начальник навчального відділу практики та інтеграційних зв'язків із замовниками;

 

Євгенія МОРДАНЬ, к.е.н., доцент кафедри фінансових технологій і підприємництва, заступник директора із заочної та дистанційної форм навчання Навчально- наукового інституту бізнесу, економіки та менеджменту СумДУ

Артем АРТЮХОВ, к.т.н., керівник Групи сприяння академічній доброчесності СумДУ, член Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, член робочої групи “Researsh Integrity” (EURODOC)

Юлія ЧОРТОК,  к.е.н.,  доцент  кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування, начальник навчального відділу СумДУ

Ольга КРИЦЬКА, директор Бібліотеки СумДУ

Інформація про подію

Дата початку 04.12.2023
Дата закінчення 11.12.2023
Обмеження за кількістю учасників Необмежено
Дата завершення реєстрації 30.11.2023

Реєстрацію завершено

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua