(Ліцензія: наказ МОНмолодьспорту України від 29.11.2011 №951л)
ПРО ПРОГРАМУ
Програма спрямована на удосконалення раніше набутих та набуття нових цифрових компетентностей у межах професійної діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників.
Долучившись до навчання ви дізнаєтеся про:
- особливості впровадження змішаного навчання у закладах освіти;
- можливості та механізми використання Google-сервісів для організації навчального процесу у дистанційній формі;
- алгоритм роботи з сервісом Google Classroom;
- особливості організації навчальних занять у формі відеоконференції з використанням різних програмних продуктів та пристроїв;
- можливості MS PowerPoint для створення якісних мультимедійних навчальних презентацій;
- особливості володіння інструментами елементарного відео-монтажу та застосовування їх до редагування наявних відеоматеріалів;
- особливості застосування засобів Microsoft (Word, Excel) для організації та контролю знань студентів;
- особливості використовувати інструменту Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища;
- можливості та механізми використання платформи Moodle для організації навчального процесу у дистанційній формі тощо
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
- Змішане навчання як технологія поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання.
1.1. Цифрові освітні технології у навчальному процесі. Соціальні, педагогічні, технологічні та організаційні аспекти впровадження цифрових технологій.
1.2. Моделі змішаного навчання та особливості їх впровадження у навчальній діяльності.
1.3. Дистанційні технології навчання СумДУ.
- Використання Google-сервісів у навчальному процесі.
2.1. Google Classroom для створення, поширення та класифікації навчального контенту.
2.2.Google Forms як засіб тестування, збору даних та автоматичної генерації.
- Засоби організації навчальних занять у відеорежимі.
- Застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання у закладах освіти.
4.1. Засоби Microsoft (Word, Excel) для організації та контролю знань студентів.
4.2. Використання інструменту Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища.
- Task & Time management: втілення класичних методик у web-додатках.
5.1. Scrum – інструмент оптимізації роботи команд.
5.2. Google Calendar – інструмент побудови пріоритетів.
5.3. Google Keep – систематизатор ідей та рутинних справ.
5.4. Google Tasks – інструмент контролю завдань.
5.5.Trello – менеджер проєктів та завдань для малих та середніх команд.
- Мультимедійний контент: види та засоби створення.
6.1. Презентації: кращі практики MS PowerPoint та його потенціал.
6.2. Нові тренди графічного контенту: меми та інфографіка.
6.3. Анімація та відео: новий вимір навчально-дидактичного матеріалу
- Організація дистанційного навчання в закладах освіти з використанням навчальної платформи Moodle
7.1 Створення ресурсів у дистанційному курсі (підготовка та розміщення навчального контенту у різних форматах).
7.2. Організація та проведення тестування.
7.3. Робота за користувачами.
- Дистанційні технології навчання.
-
Використання онлайн інструментів (віртуальних лабораторій та реального лабораторного обладнання) у навчальному процесі
Ознайомитися з профілем програми можна за посиланням
АТЕСТАЦІЯ
Написання та захист випускної роботи (титульний аркуш випускної роботи)
ОБСЯГ ПРОГРАМИ
6/4 кредити ЄКТС (180/120 годин)
ФОРМА НАВЧАННЯ
Дистанційна (платформа Google Meet)
ВАРТІСТЬ
1800 грн./1500 грн.
ДОКУМЕНТ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ
Свідоцтво про підвищення кваліфікації.
Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на сайті Центру розвитку кадрового потенціалу СумДУ, ознайомитися з якими можна за посиланням
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧІВ ПРОГРАМИ
Анна МАРЧЕНКО, к.т.н., доцент кафедри комп’ютерних наук, навчально-науковий консультант ТОВ «Майндкей»
|
|
Юрій ДЕРЕВ’ЯНКО, к.е.н, доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування, консультант по роботі з додатками та прикладними економічними продуктами |
|
Андрій ПІВЕНЬ, начальник Центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету; завідувач лабораторії мультимедійних технологій навчання; координатор стартап-центру СумДУ «New Generation»; координатор ресурсного центру Microsoft; адміністратор Office 365, Azure, Imagine Academy of SSU |
|
Тарас ЛЮТИЙ, к.ф.-м.н., доцент, член виконавчої ради Української науково-дослідницької асоціації, блогер, громадський активіст |
|
Олена ПРОЦЕНКО, к.ф.-м.н., доцент, член Українського науково-освітнього ІТ-товариства, учасник проектів програми Erasmus+, тренер ТОВ NetCracker |
|
Оксана ШОВКОПЛЯС, к.ф.-м.н., завідувач навчально-методичної лабораторії електронного навчання організаційно-методичного центру технологій електронного навчання СумДУ
|
Олена БАЗИЛЬ, к.ф.-м.н., провідний фахівець навчально-методичної лабораторії електронного навчання організаційно-методичного центру технологій електронного навчання СумДУ
|