(Ліцензія: наказ МОНмолодьспорту України від 29.11.2011 №951л)

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА НАВЧАННЯ

 

ПРО ПРОГРАМУ

Програма спрямована на удосконалення раніше набутих та набуття нових цифрових компетентностей у межах професійної діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників.

Долучившись до навчання ви дізнаєтеся про:

  • особливості впровадження змішаного навчання у закладах освіти;
  • можливості та механізми використання Google-сервісів для організації навчального процесу у дистанційній формі;
  • алгоритм роботи з сервісом Google Classroom;
  • особливості організації навчальних занять у формі відеоконференції з використанням різних програмних продуктів та пристроїв;
  • можливості MS PowerPoint для створення якісних мультимедійних навчальних презентацій;
  • особливості володіння інструментами елементарного відео-монтажу та застосовування їх до редагування наявних відеоматеріалів;
  • особливості застосування засобів Microsoft (Word, Excel) для організації та контролю знань студентів;
  • особливості використовувати інструменту Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища;
  • можливості та механізми використання платформи Moodle для організації навчального процесу у дистанційній формі тощо

 

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

  1. Змішане навчання як технологія поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання.

         1.1. Цифрові освітні технології у навчальному процесі. Соціальні, педагогічні, технологічні та організаційні аспекти впровадження цифрових технологій.

         1.2. Моделі змішаного навчання та особливості їх впровадження у навчальній діяльності.

         1.3. Дистанційні технології навчання СумДУ.

  1. Використання Google-сервісів у навчальному процесі.

         2.1. Google Classroom для створення, поширення та класифікації навчального контенту.

         2.2.Google Forms як засіб тестування, збору даних та автоматичної генерації.

  1. Засоби організації навчальних занять у відеорежимі.
  2. Застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання у закладах освіти.

         4.1. Засоби Microsoft (Word, Excel) для організації та контролю знань студентів.

         4.2. Використання інструменту Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища.

  1. Task & Time management: втілення класичних методик у web-додатках.

         5.1. Scrum – інструмент оптимізації роботи команд.

         5.2. Google Calendar – інструмент побудови пріоритетів.

         5.3. Google Keep – систематизатор ідей та рутинних справ.

         5.4. Google Tasks – інструмент контролю завдань.

         5.5.Trello – менеджер проєктів та завдань для малих та середніх команд.

  1. Мультимедійний контент: види та засоби створення.

         6.1. Презентації: кращі практики MS PowerPoint та його потенціал.

         6.2. Нові тренди графічного контенту: меми та інфографіка.

         6.3. Анімація та відео: новий вимір навчально-дидактичного матеріалу

  1. Організація дистанційного навчання в закладах освіти з використанням навчальної платформи Moodle

      7.1 Створення ресурсів у дистанційному курсі (підготовка та розміщення навчального контенту у різних форматах).

      7.2. Організація та проведення тестування.

      7.3. Робота за користувачами.

  2. Дистанційні технології навчання.
  3. Використання онлайн інструментів (віртуальних лабораторій та реального лабораторного обладнання) у навчальному процесі

 

Ознайомитися з профілем програми можна за посиланням

 

АТЕСТАЦІЯ

Написання та захист випускної роботи (титульний аркуш випускної роботи)

 

ОБСЯГ ПРОГРАМИ

6/4 кредити ЄКТС (180/120 годин)

 

ФОРМА НАВЧАННЯ

Дистанційна (платформа Google Meet)

 

ВАРТІСТЬ

 1800 грн./1500 грн.

 

ДОКУМЕНТ ПРО ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Свідоцтво про підвищення кваліфікації.

Перелік виданих документів про підвищення кваліфікації оприлюднюється на сайті Центру розвитку кадрового потенціалу СумДУ, ознайомитися з якими можна за посиланням

 

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВИКЛАДАЧІВ ПРОГРАМИ

 

Анна МАРЧЕНКО, к.т.н., доцент кафедри комп’ютерних наук, навчально-науковий консультант ТОВ «Майндкей»

 

Юрій ДЕРЕВ’ЯНКО,  к.е.н, доцент кафедри економіки, підприємництва та бізнес-адміністрування, консультант по роботі з додатками та прикладними економічними продуктами

 

Андрій ПІВЕНЬ, начальник Центру комп’ютерних технологій Сумського державного університету; завідувач лабораторії мультимедійних технологій навчання; координатор стартап-центру СумДУ «New Generation»; координатор ресурсного центру Microsoft; адміністратор Office 365, Azure, Imagine Academy of SSU

 

Тарас ЛЮТИЙ, к.ф.-м.н., доцент, член виконавчої ради Української науково-дослідницької асоціації, блогер, громадський активіст

 

Олена ПРОЦЕНКО,  к.ф.-м.н., доцент, член Українського науково-освітнього ІТ-товариства, учасник проектів програми Erasmus+, тренер ТОВ NetCracker

 

Оксана ШОВКОПЛЯС, к.ф.-м.н., завідувач навчально-методичної лабораторії електронного навчання організаційно-методичного центру технологій електронного навчання СумДУ

 

 

Олена БАЗИЛЬ, к.ф.-м.н., провідний фахівець навчально-методичної лабораторії електронного навчання організаційно-методичного центру технологій електронного навчання СумДУ

 

 

 

 

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua