Назва проєкту: Інтеграція різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності як принцип організації самостійної роботи студентів

Автори проєкту Люльов Олексій Валентинович, Сагер Людмила Юріївна – ННІ ФЕМ імені Олега Балацького, кафедра маркетингу

Сутність конкурсного проєкту:

В сучасних умовах ринку праці та особливостей працевлаштування, зростають вимоги до професійної компетентності випускників, що обумовлює якісно нові форми та методи вищої освіти, спрямовані в т.ч. на розширення сфери самостійної діяльності студентів. Самостійна робота є одним з найважливіших компонентів освітнього процесу, що передбачає інтеграцію різних видів індивідуальної та колективної навчальної діяльності, яка здійснюється як під час аудиторних, поза аудиторних занять, без участі викладача, так і під його безпосереднім керівництвом. У контексті сучасної системи навчання самостійна робота домінує серед інших видів навчальної діяльності студентів після практичної підготовки.

Суть запропонованої інновації полягає у комплексному використанні різних підходів при організації самостійної роботи студентів різних форм навчання при вивченні дисциплін «Маркетингове ціноутворення» та «Ціноутворення». Так, з метою напрацювання практичних прийомів і отримання навичок щодо розрахунку ціни товару/послуги, в тому числі із врахуванням різного роду податків, надбавок торгово-посередницької мережі, визначення еластичності попиту, прибутку та беззбиткового обсягу виробництва тощо використовуються електронні тренажери. З метою формування комплексу знань сучасних напрямків розвитку теорії та міжнародної практики ціноутворення студентам пропонується пройти онлайн-курс Pricing Strategy Optimization, в тому числі передбачено проходження симулятора "Estimating the Price Response Curve", що дозволяє оцінити ефективність прийняття управлінських рішеннь в області ціноутворення. Метою застосування онлайн-курсу Pricing Strategy Optimization від IE Business School та виконання кейсів є підготовка студентів як до академічної мобільності в кращих університетах світу, так і до аналітичної, керівної роботи в провідних міжнародних компаніях. Впровадження запропонованої педагогічної інновації тренує аналітичні та ділові навички, кругозір, універсальність, які дозволять випускнику бути успішним в будь-якому середовищі. Робота в малих групах над виконанням самостійних поточних практичних завдань (практичних кейсів, наприклад https://www.ukessays.com/essays/economics/elasticity-concepts-case-study-economics-essay.php) дозволяє навчити студентів діяти в групах з різним кількісним та якісним складом; вливатися в діяльність робочої групи та шляхом узгодження дій та чіткого визначення завдань кожного її учасника знаходити оптимальне рішення поставленої проблеми, нести відповідальність за загальний результат

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua