Тематичний план:
- Стандарт вищої освіти – освітня програма – робоча програма навчальної дисципліни: логіка взаємозв’язків.
1.1. Стандарт вищої освіти як основа формування освітньої програми.
1.2. Набуття компетентностей як мета освітнього процесу та освітньої програми.
1.3 Програмні результати навчання та освітні компоненти освітньої програми.
- Акредитація освітніх програм через призму ESG 2015.
2.1 Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти.
2.2 Критерії оцінювання якості освітньої діяльності.
2.3. Порядок проведення акредитації освітніх програм.
- Загальні вимоги до структури, змісту та оформлення робочої програми навчальної дисципліни.
3.1. Структура робочої програми навчальної дисципліни.
3.2. Силабус навчальної дисципліни.
3.3. Формулювання результатів навчання в залежності від рівня вищої освіти та курсу викладання дисципліни.
3.4. Методи оцінювання результатів навчання.
3.5. Узгодження результатів навчання з видами навчальних занять, навчальної діяльності студента, методів викладання, методів оцінювання.
4. Відомості про самоаналіз освітньої програми – основа акредитаційної експертизи.
4.1 Загальні вимоги до формування Відомостей.
4.2 Додатки до Відомостей як інформаційний ресурс для експертів.
4.3 Формування матриці відповідностей компетентностей, програмних результатів навчання та освітніх компонент.
- Забезпечення прозорості та публічності освітньої діяльності університету.
- Успіхи та провали в акредитації 2020 року.
Загальний обсяг: 1 кредит ЄКТС.