Тематичний план:

  1. Стандарт вищої освіти – освітня програма – робоча програма навчальної дисципліни: логіка взаємозв’язків.

1.1. Стандарт вищої освіти як основа формування освітньої програми.

1.2. Набуття компетентностей як мета освітнього процесу та освітньої програми.

1.3 Програмні результати навчання та освітні компоненти освітньої   програми.

  1. Акредитація освітніх програм через призму ESG 2015.

2.1 Стандарти і рекомендації щодо забезпечення якості в Європейському просторі вищої освіти.

2.2 Критерії оцінювання якості освітньої діяльності.

2.3. Порядок проведення акредитації освітніх програм.

  1. Загальні вимоги до структури, змісту та оформлення робочої програми навчальної дисципліни.

3.1. Структура робочої програми навчальної дисципліни.

3.2. Силабус навчальної дисципліни.

3.3.  Формулювання результатів навчання в залежності від рівня вищої освіти та курсу викладання дисципліни.

3.4.  Методи оцінювання результатів навчання.

3.5. Узгодження результатів навчання з видами навчальних занять, навчальної діяльності студента, методів викладання, методів оцінювання.

      4. Відомості про самоаналіз освітньої програми – основа акредитаційної експертизи.

4.1 Загальні вимоги до формування Відомостей.

4.2 Додатки до Відомостей як інформаційний ресурс для експертів.

4.3 Формування матриці відповідностей компетентностей, програмних результатів навчання та освітніх компонент.

  1. Забезпечення прозорості та публічності освітньої діяльності університету.
  1. Успіхи та провали в акредитації 2020 року.

Загальний обсяг: 1  кредит ЄКТС.

Україна, 40007 Суми,
вул. Римського-Корсакова, 2

Головний корпус, 7-й поверх, кабінет Г-703
Тел.: +38 0542 687718
E-mail: [email protected]

При використанні матеріалів з
даного ресурсу посилання на сайт
обов'язкове

All rights reserved by sumdu.edu.ua